2013. április 6., szombat

2. rész

                                                                    2. rész!
 Írta: Dóri
~Molly szemszöge~
Másnap elég korán felébredtem de még senki sem volt fent. Kiválasztottam egy ruhát magamnak és kimentem a konyhába. Benéztem a hűtőbe. Hát nem sok mindent volt benne. Pedig én nagyon éhes vagyok. Elhatároztam, hogy elmegyek valami közeli boltba venni egy kis kaját. Így is tettem felkaptam a táskám és a telóm és elindultam. Mikor kiléptem megcsapott a nyári levegő. El is indultam. Jobbra indultam el bár nem igazán tudom, hogy merre lehetnek a boltok. Már jó ideje mentem mikor találkoztam egy kb velem egy idős lánnyal. Megkérdeztem, hogy merre vannak a boltok. Hát nem arra amerre én indultam pont a másik irányba. Szuper. Vissza fordultam és már gyorsabban mentem, hogy minél hamarabb odaérjek. Nem volt messze a bolt. Bementem és vettem pár dolgot. Üdítőt, kekszet és a rántottához való dolgokat. Gyorsan fizettem és már indultam is haza. Mikor haza értem még mindig aludtak a többiek. Nem baj legalább meglepi lesz a reggeli. Hozzá fogtam megcsinálni a rántottát és közbe beindítottam egy kis zenét. Épp kész lettem mikor megláttam Jennat. Még pizsiben volt. 
-Szia Molly. Hát te? Úú csináltál kaját?-jött oda mellém.
-Szia. Igen csináltam rántottát. Tessék.-nyújtottam oda neki a z ő adagját. Én is fogtam az én adagom és leültünk a kanapéra és bekapcsoltuk a tv-t. Semmi érdekes nem volt benne de azért néztük.
-Na jól van én meguntam. Felmentem gépezni.-álltam fel.
-A géped a szobámban van.-figyelmeztetett Jenna.
-Oké.-mondtam majd bementem a szobájába, és kihoztam a gépem. Bekapcsoltam és rányomtam a Twitter-re. Még be volt jelentkezve Jenna profiljába. Láttam, hogy jött neki egy üzenet. Nem akartam megnézni, de végül annyira kíváncsi lettem, hogy mégis megnéztem. Ellégé kikerekedett a szemem.

~Jenna szemszöge~
Úristen képzeljétek tegnap beszéltem Louissal Twitteren.! Úristen most jut eszembe, hogy bejelentkezve maradt a Twitter.! Ha szerencsém van Molly nem azzal kezdte. Gyorsan berohantam a szobájába.
-Miért nem mondtad, hogy beszéltél Louissal?-kérdezte.
-Még nem volt alkalmam.-próbálkoztam.
-Mi? Egy csomó ideje fent vagy már.! A tv nézés közbe simán elmondhattad volna.!-ez igaz.
-De mindegy.! És írt üzit neked, hogy akar veled talizni.-erre felkaptam a fejem.
-Mi? Fent van még?-rohantam oda a géphez.
-Igen.! Gyors diktáljad, hogy mit írjak.!-mondta majd lediktáltam neki. De mire elküldtük kilépett.
-Ajj.! Ne már.! Na mindegy.! Megyek még tévézek egy kicsit.-mondtam szomorúan és kimentem tévézni.

~Molly szemszöge~
Még gépeztem egy kicsit majd gondoltam elmehetnénk Jennával plázáni. Kikapcsoltam a gépem és kimentem a nappaliba. Jenna épp tévézett. Vagyis elaludt.
-Hahó Jenna! Ébredj már fel.!-rángattam a karját.
-Mi? Mi van?-riadt fel.
-Na végre fel ébredtél.! Készülj és menjünk el plázáni.-mosolyogtam.
-Oké. Mingyárt.-mondta majd mnagy nehezen fel kellt és elbotorkált a szobájába.
Kb 15 perc múlva megnéztem, hogy hol tart és nem hiszem el de elaludt.
-Jenna.!-kiáltottam rá mire nagyon gyorsan felpattant.
-Bocsi, bocsi. Mingyárt elmegyek fürdeni és hátha kicsit felfrissülök.-mondta fáradtan.
-Oké. Addig készítek neked ruhát.-ajánlottam fel mire bólintott és bement a fürdőbe.
Ezt a ruhát találtam Jennának:











Majd én is átöltöztem:










Ekkor kijött Jenna a fürdőböl. Odaadtam neki a ruhát felvette és már indultunk is.
*este*
Nagyon jó volt a plázázás vettünk jó pár cuccot. Itt van egy kis "ízelítő" a  ruhákból/cipőkből:
















Még megnéztünk egy tök jó filmet majd mentünk feküdni. Majd Jenna sikítozva jött oda hozzám, hogy írt neki Louis és holnap talizni fognak............


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése